Halaman


Jumaat, 12 April 2013

Hidup yang indah

Jarang aku bercerita tentang hidup aku. Tentang apa yang aku lihat.

Selalunya aku akan menulis tentang emosi.

Bukanlah aku tiada life. Selain kerja. Alsan utama ialah aku tidak mahu dikenali. Selain berblog dan bersosial di fb, aku juga hidup macam manusia lain.

Tapi cukuplah blog ini memaparkan apa yang paling dalam. Diluar, aku sekadar manusia biasa yang mungkin kalian tak perasan pun kalau terlanggar.

Namun buat masa ini, aku masih seorang, kerana sebab tertentu, aku masih tinggal dengan keluarga.

Harininaku kurang sihat. Kepala sakit dan selsema. Baru bertugas diluar pejabat. Dan mungkin akan ambil mc hariini.

Bila tak sihat selalu rasa nak bermanja kan. Dulu..ahh..malas nak sebut kenangan tinggal dengan Deanna.

Hidup sendiri. Ya, walau tinggal dengan mak dan ayah, kami tak begitu rapat.

Lalu bila sedang tak sihat ini. Lebihla aku gemar mengunci diri didalam bilik.

Deanna..tolonglah ambil aku selepas kelas.

Terasa seperti dysfunctional pula.

8 ulasan:

  1. Ok. T saya jadi nurse awk ye . ;)

    BalasPadam
  2. Pkcik xde pilihn kcuali berblog krn inginkn pluang mbntu, bdkwah scara hikmh & mncari sdikit pahala bkln ke sana. Itu pjuangn. Slgi bnafas & bdye, truskn shj.

    Syafakillah...
    Err..xkn nk doa syafakallah kan... Hihihiks

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sindiran apakah? Grrrr.

      Moga saya dapat kekuatan dan mengikut jalan pakcik.

      Padam
  3. Semoga cepat sihat.. banyakkan berehat :)

    MsA

    BalasPadam
  4. Get well soon. Drink a lot of water :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...