Halaman


Rabu, 26 September 2012

Psikotik sadomasokis



Sadomasokis, adalah salah satu kecenderungan didalam bdsm. Tetapi, apa yang di amalkan didalam berita yang dipaparkan di akhbar, dua hari lepas adalah perkara yang mencemarkan segala etika didalam bdsm.

Berita online, disini.

Lelaki yang mengaku datuk ini adalah sadistik terlampau dan gadis remaja ini mempunyai kecenderungan masokis (jika tidak dia tidak akan mudah menerima arahan dari orang asing ini), kedua-dua kecenderungan seksualiti ini boleh dikawal andai mereka mengamalkan bdsm dengan betul.

Didalam bdsm, kami ada satu mantera yang perlu ditanam, antaranya adalah SAFETY.

Aku bukan membela pengamal bdsmers, dan penjenayah didalam berita ini, bukan bdsmers, orang ini adalah psikotik, yang memiliki kecenderungan seperti kami, bezanya, kami waras dan mengamalkan undang-undang dan etika kami sendiri.

bdsm cuma jadi haram didalam islam, adalah jika diamalkan dengan pasangan yang bukan halal.

Namun aku yakin, semua pengamal bdsmers yang membaca akhbar ini dua hari lepas, mesti tersentap dan marah.

note: okay, okay,...aku cuba untuk tidak menulis pasal bdsm lagi. sebenarnya, selalunya benda2 macamni aku akan kongsi di komuniti bdsm, tapi sebab aku taknak masuh dah website komuniti tu, jadi aku luah disini...adeh.

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...