Halaman


Khamis, 20 September 2012

Jangan pergi



2hb 9 2012

Philip menelefon aku. Philip adalah salah seorang dom yang agak lama berhubungan dengan aku. Dia hampir nak collar aku, tapi aku tidak mahu. Keinginannya tinggi dan salah satu dari kecenderungan fetishnya melampaui apa yang boleh aku tawarkan. Sebagai play partner aku boleh berkata tidak, bila-bila masa. Tetapi andai setelah di collar dan aku tidak cuba untuk menyukai fetish yang dikehendaki oleh Master aku, reputasi ku sebagai submissive agak tercalar. Aku mungkin akan subdrop.

Philip selalu menghubungi aku, berkongsi cerita dan bertanya khabar. Salah satu kenapa aku menyenangi dia ialah kerana dia berhati tulus, cuma, kerana dia penganut agama penyembah berhala, dia takkan faham apa yang bersarang difikiran aku. Kami pernah keluar sebagai pasangan biasa, menonton wayang, makan dan berbual diluar. Dia banyak berhubung dengan aku waktu aku sedang amat down dipenghujung perkahwinan dulu.

Philip: Lelaki tu taknak sentuh awak? Saya nak sentuh awak, dia berani bagi?

Kata-kata Philip banyak membina keyakinan aku, keyakinan bahawa lelaki kurus itu tidak mahu menyentuh aku, bukan kerana apa-apa kekurangan sifat fizikal aku. Ada sesuatu yang lebih jauh dari itu, dan ia bukan kerana aku.

Lelaki kurus tinggi dan wajah mirip Andy Lau ni, memang kadangkala aku rindu juga bila tak bertemu. Kerana kadangkala aku memerlukan nasihat dalam menghadapi hari-hari biasa dan sukar, tentang kereta rosak, kesihatan, kerja dan sebagainya, lantas itu meletakkan dia sebagai kawan yang baik.

ya, harini.

aku: Sir, kereta apa yang lasak, I terfikir nanti nak beli kereta la after loan I habis.
dia: lasak, you belilah ford ranger, I punya tu ada orang nak beli I tak bagi.
aku: aiyaaa.. apa pulak I pakai ford ranger...hmm..keretala.
dia: for saloon atau pakai lasak.
aku: i need a normal car la, not mpv or 4 wd. Cuma i ni tak pandai jaga kereta sangat, langgar sana sini.
dia: then you beli toyota la, vios okay juga. I suka toyota.
aku: vious ok?
dia: ok, tapi body kurang solid, kalau accident teruk juga kemek.
aku: then kereta apa yang solid?
dia: camry..you beli camry second pun ok, you janganla nak ambil first hand ke, financial you bukan okay sangat, nanti tiada wang nak pergi wayang pula.
aku: hahaha, ok.
dia: eh, u baca artikel yang i sent by whassap. Nanti bila jumpa kita try
aku: hmmmm...err...ok.....
dia: ok, bye..contact u later k
aku: ok.

Aku membelek artikel yang dihantar. Hmmm...tentang salah satu play yang memang kepakaran dan kesukaan aku dulu, dan selamanya. Aku dilahirkan dengan fetish itu. Kalau nak ikut nafsu dan keperluan aku untuk fetish itu adalah lebih tinggi dari nafsu aku pada seorang perempuan. Dan kerana fetish ini juga aku selalunya memerlukan lelaki, yang dominan. Fetish ini memerlukan penyerahan (submission).

Pesanan ringkas.

aku: Sir...I want stop play.
dia: this is not first time u tell me.
aku: I know, but I want to stop, will only play with man who marry me.
dia: ok...
aku: sorry sir.
dia: can u still be my safe keeper (safe keeper adalah contact kepercayaan, atau pun pemegang amanat lokasi play atau tempat penyimpanan barang2 kami, selalunya rakan searena dan paling dipercayai akan dipilih).
aku: yes, nothing change, except I dont want to play anymore.
dia: ok, thanks.

4/9/2012

dia: I dont understand why you want to stop, how about Deanna, you stop with her too?
aku: Yes, sir, we still a close friend, but I stop anything intimate.
dia: Its not you. All of us have this thing in our blood, DO NOT care about our society.
aku: its not about society sir.
dia: then, if just because i am guy, why you stop with Deanna too? all of us know how crazy you towards her.
aku. Sir, I stop with her because if I play with her, usually we will end up having sex.
dia: then?
aku: sir, sex between unmarried couple is wrong. (aku cuba bertenang, aku tahu dia dihujung sana sedang amat menahan marah)
dia: Who said having sex without married is wrong?! Tell me.
aku: Sir, I just want to stop.
dia: This is the 3rd time, you said you want to stop.
aku: yes, sir.
dia: okay why sex is wrong, who said its wrong.
aku: ....(dengan berat hati..aku menjawab)...God, Sir, I am a believer. I believe in God.
dia: so..
aku: I want to stop..because of God.
dia: This is not you.
aku: Sir, please..
dia: okay, I don't want to talk about religion, ok.
aku: Thanks Sir.
dia: Why thank me, thank your God.
aku: Thank you, for understand me.
dia: No, I dont understand you, I just respect you.
aku: Thanks for that Sir.

Jeda...


Satu demi satu, rakan yang aku rapat, hilang. Ya, Philip antara rakan tempat aku meluah kesedihan dan kegembiraan. Andai Philip juga tidak lagi menghubungi aku, aku faham. Dia boleh cari submissive lain bila-bila masa, yang tiada limit dan juga kepercayaan yang membataskan.

Aku? Hidup ini sementara, aku tidak mahu minta apa-apa, aku cuma mahu minta tuhan berikan aku ketabahan dalam setiap dugaan yang diberiNya.

Hariini..

Sejujurnya, bukan mudah aku nak melupakan Philip. Nasib aku dan Philip sekadar Top/bottom sahaja. Apa sahaja session yang dibuat, sekadar ringan, tidak melibatkan luka atau sakit yang dalam. Ianya membawa banyak maksud.

Mungkin tuhan mahu aku berjuang sendirian.

Noted: Aku harus yakin, apabila aku meninggalkan sesuatu kerana allah, Allah tidak akan meninggalkan aku.

13 ulasan:

  1. singgah membaca entries yang belum dibaca. cuba memahami dan menghadami...
    t kasih berkongsi pengalaman. banyak perkara yang boleh dipelajari dan dijadikan renungan untuk muhasabah diri.

    BalasPadam
  2. Kenapa saya masih tak faham... (=_=")

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu.. mmg la susah nk paham.. sbb u not into it... even klu try google.. ramai yg misunderstood bdsm ni... only natural born bdsmer boleh paham apa maksud sebenar bdsm.. hehe(ye ke?)

      Padam
    2. zurieyna, cuba belek label entry bdsm, ada satu dua entry yang saya terangkan secara basic apa itu bdsm. Sebenarnya saya malas dah nak menulis pasal bdsm, kang jadi blog bdsm pula, walhal ni saya dah nak lupakan benda2 tu. Penat semalam, saya melabelkan entry. Sebenarnya sebelum ni memang blog ni sekaddar monolog, memang takder niat nak memudahkan orang membacanya, orang tanya apa2 aku buat tak layan je. Tapi, sekarang ni, macam rasa, takperla, bila aku buat blog ni elok2, aku jugak yang senang nak buat rujukan sendiri.

      yes, bdsm kalau dipraktis cara betul dan pasangan yang halal, ianya sebenarnya ada juga membawa kebaikan dan mengikut fitrah manusia. tapi bila diambil nilai yang negatif dan agak jauh menyimpang tu, matila semua bdsmers dianggap gila seks dan sebagainya.

      James, betul. Saya terang mana yang saya boleh terang, yang tak dapat nak terang, takpelah, setakat tu je yang boleh faham. hehe

      Padam
  3. sabar la u.. i paham apa yg u tulis, masih ade orang-orang yang sukakan bdsm yang baik dan tak terjebak ngan dosa-dosa berkaitan bdsm ni.. semoga u boleh dapat pasangan yang baik.. i pun peminat bondage.. tp tak pernah join komuniti bdsm ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yep, minat tu tak diminta, ia datang dari lahir. dan ianya adalah ujian buat pemiliknya. kerana setiap kita dilahirkan telahpun di owned to our ultimate Master, Allah. Kita adalah His slave, Dia nak uji apa dia punya suka. Tapi Dialah yang Maha Bijaksana dan Maha Penyayang. Hmm, nanti saya buat satu entry, kenapa bdsm itu haram ye. Tapi kena banyak fikir macamana nak menceritakannya tanpa melibatkan unsur-unsur yang terlalu detail.

      Kerana, satu,takut menimbulkan keinginan yang.. ..senang cakap haram la

      dua, takutla bdsmers negara ni beramai2 jumpa blog ni, mati la gua dikatakan pengkianat bangsa pula mendedahkan apa yang tak patut bagi mereka.

      James, takyah cari komuniti...pergi cari pasangan yang halal, kongsi apa yang minat, dengan berhikmah, tapi awak jangan malpractice pula dengan pasangan tu, karang keluar pula paper cerita suami minat songsang...again.

      Padam
    2. salam.. sy mmg tak cari komuniti.. n sebenarnya, i ni married guy pun.. dh lebe 6 tahun kawin...n kt umah pun ade bunch of rope n pair of leather cuff for my bondage aktiviti... so no malpractice setakat ni.. hehe..

      Padam
    3. Bdsm sebenarnya luas. Bondage salah satu dari beratus fetish yang ada. Bagusla awak dpt praktikan pada jalan yg betul. Ish..sy tak boleh ckp lebih benda ni. Nnt minat dtg balik. Hahaha

      Padam
  4. semoga berjaya ya.. apapun Allah bersama dengan orang yang berjuang :)

    BalasPadam
  5. Aku harus yakin, apabila aku meninggalkan sesuatu kerana allah, Allah tidak akan meninggalkan aku...aamiin ya Rabb

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...