Halaman


Jumaat, 24 Ogos 2012

You are the last one..

Malam itu, aku tahu dia letih, dan aku sudah agak mengantuk.

Puas kami bercerita tentang apa sahaja yang berada dilangit dan bumi. Sambil menikmati aiskerim. Puas, aku mencuba-cuba, mencari saat dan memikir kewajaran samada aku perlu menyatakan tentang sesuatu yang terbuku.

aku: I want to tell you semething.
dia: what? now you make me scared. ( dia amat mudah menangkap apa jua reaksi wajahku)
aku: yang...I want to stop ...all our intimate thing.
dia: why ? (saat ini, aku banyak berdoa didalam hati, moga aku tidak mengguriskan hati perempuan yang aku sayang didepan mataku ini, senyumnya juga tiba-tiba lenyap)
aku: the last time we did...I..drop ('drop' bermaksud kemurungan selepas sesuatu play yang intense didalam bdsm)
dia:kita boleh hentikan drop tu, kita tahu about this thing.
aku: yang, ..its happen because i feel guilty..the smae thing...and you know its not the first time.
dia: but, you still sexually attract to girls, if not me, there will be other girls, and you know you really like to flirt other girls.
aku: no, no more after this, no more girls..am trying to stop.
dia: for all those girls who try to flirt and touch me, you are the only one who I really comfortable with, who I trust and know what I want.
aku: yang, it will not change anything, our friendship and..my love towards you.
dia: but I will merajuk with u.

aku senyum, dan aku rasa sedikit lega apabila melihat senyuman dia. Aku tahu aku perlu nyatakan dan lakukan ini.

Malam itu..sms dari aku padanya.

"you may not the first girl that I love, but you definitely the last one. Love you."

2 ulasan:

  1. pengalaman sendiri. berbeza situasi tetapi sekadar berkongsi:

    confuse, tak tertahan dan muak dgn desakan seseorang yang bersembunyi atas nama kasih syg dan hormat, tetapi sentiasa mengajak ke arah maksiat. tak faham2 bahawa kita menolak segala pelawaannya dgn baik. dalam hati- "aku ni bukanlah baik sgt"

    suatu hari...

    awak suka asben awk duduk sebilik dgn pompuan lain?
    awak mahu orang yang awak katakan cinta masuk neraka?

    dia jwb tak sanggup dan sejak itu berakhir segala2nya.

    kalaulah pakcik ni pemangsa, alangkah 'bahagianya' hidup sejak bergelar plhiv. byk sungguh lauk percuma yg fresh berganda2.

    point? no point. juz share

    BalasPadam
  2. Thanks for sharing,pakcik. Yep..harapnya saya dapat bertahan...dan bertahan.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...