Halaman


Rabu, 19 Disember 2012

Aku hanya sepotong 'coklat'.



Satu hari, Si Adam bercerita tentang kes terbaru yang sedang hangat dikawasan kami.

aku: ada ke aku dengar ada budak sekolah mana tah, kena tangkap basah kat dalam toilet sekolah, waktu ada kelas tambahan.

dia: eiii, toilet sekolah pun jadi, amat kinky ok.

aku: cuba kau explain apa itu kinky?

dia: ala ...yang ada orang suka something yang kotor bila have sex tu, dan ada yang ikat-ikatlah, pukul-pukullah..kau pernah dengar tak?

aku: pernah.

dia: oh..its so not me.

aku: (senyap)

Nampaknya si Adam ini akan sekadar terus menjadi kawan. Tuhan uji aku untuk mempunyai naluri semanis 'coklat'.

Note: Jika 'vanilla' bermaksud mereka yang normal..yang tidak gemar bdsm, 'coklat' pula bermaksud..pengamal bdsm.

9 ulasan:

  1. hehe, doa moga dapat coklat yang hensem tampan lagi bergaya dan soleh!

    BalasPadam
  2. kalau coklat boleh dikategorikan soleh ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh! Coklat yang soleh untuk MGDA

      Padam
    2. Dapat sang coklat yang sebijik macam saya pun dah cukup syukur...tak minta apa dah.

      Padam
  3. ni kira konsep sekufu ye :)

    BalasPadam
  4. entri ni buat saya tersenyum.. sebab sy suka Vanilla Coklat ;-)

    BalasPadam
  5. JUST WONDER..BDSM TU APA?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...