Halaman


Sabtu, 6 Oktober 2012

Lelaki, harapan dan ilusi.



Harapan itu racun yang nyata.

Hariini, aku keluar dengan Philip, hobi kami mencari permainan kereta dan transformers. Dia turun  kerana itu, lalu kami jumpa. Berbual sakan.

Ianya adalah sesuatu sukar untuk diceritakan, selesanya berbual dengan orang yang tahu tentang diri kita, faham apa yang kita fikirkan.

Benar, aku biseksual.

Ada kala aku senang dengan lelaki. Dan lelaki dominan boleh buat aku rasa kasih. Namun, aku tidak mengharapkan lelaki untuk membuatkan hidup aku terpimpin. Kerana harapan itu racun.

Waktu makan, Philip tanya aku kembali tentang keputusan aku untuk berhenti bdsm. Tanyanya, bolehkah aku menghentikan keinginan aku? Hai...teruk aku ni kan. Semuanya tentang seksualiti. Bukan tak pernah aku berdoa agar aku dimatikan nafsu seksual, pernah, berkali.

"I already decided"

Dia senyum, sinis, tapi jujur.

"You tak buat dengan Deanna, tak buat dengan I, kesiannya you"

Aku senyum jela, nak kata apa. Aku bercerita dengan dia perancangan aku untuk mengahwini salah seorang dari kawan yang pernah terlibat dalam bdsm denganku. Philip tak begitu setuju, dan kami berdua tahu kenapa.

Pulang kerumah, aku tahu perancangan itu hanya illusi.

Lelaki-lelaki itu, harapan bukankah sekadar racun.

4 ulasan:

  1. Wallahualam.. Doa adalah harapan yang terbaik. Insyallah

    BalasPadam
  2. apasal x leh kawin ngan bdsmer?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Most lelaki bdsmer anggap pompuan hanya for fun.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...