Halaman


Selasa, 1 Januari 2013

Hidup tentang pilihan

Ditakdirkan aku mudah sayang, mudah cinta pada Wanita.

Bagi aku wanita adalah satu anugerah yang tak ternilai Dari Allah buat penduduk bumi. Dan amat bertuah makhluk Allah yang ditakdirkan dapat menghargai wanita Dan tahu letaknya.

Normal aku bukanlah jatuh hati pada semua Wanita yang aku temui. Selalunya sikap juga memainkan Peranan yang penting.

Lalu aku boleh saja untuk memilih terus menjadi lesbian. Perjuangkan cintaku. Rebut. Dan rampas andai perlu.Bawa kejajahanku dan jadikan permaisuri disinggahsana Ku..Dan buat apa saja yang Kami ingin Dan suka.

"The greatest gift from God is Choice"  -The Crispo, Spud by John Milton.

Kita hanya hamba dan dalam banyak situasi Kita hanya boleh memilih untuk menjadi tabah. Namun dalam banyak situasi juga Allah beri Kita peluang untuk memilih.

Lalu aku memilih untuk rasa Syukur Kerana diberi peluang untuk mengecapi rasa Kasih ini. Namun aku memilih untuk jadikan perkara ini kepada yang lebih baik• Lebih syukur. Tuhan beri aku banyak Kasih sayang Dan kasih sayang manusia juga amat Wajib untuk Aku syukuri. Lalu syukur ini Kupilih untuk tidak kumaknakan dengan perbuatan yang Allah tidak redha.

Awak,bila awak rasa peritnya rasa cinta ini. Syukur pada tuhan Kerana diberi nikmat untuk rasa kasih ini.Tapi jangan lupa, Dia Pemberi Kasih sayang ini. Pastinya Kasih sayang Dia adalah lebih hebat. Rasailah nikmat dan kasihNya dalam setiap nikmat dan rasa yang dianugerahkan.

Saya gembira dengar suara awak dan juga gembira bertemu awak. Dan ini dengan izin Dia. Lalu Saya tak sanggup engkar dengan mengecapinya.... lebih.

Awak...bila sedih atau rasa perit. Istighfar dan yakin, tidak Allah jadikan sesuatu dengan sia-sia.

Hidup ini hanya ujian.

7 ulasan:

  1. Balasan
    1. Spirit spirit of the coin..how shahira sleep at night..:)

      Padam
  2. :) semoga berjaya

    BalasPadam
  3. indeed..dosa vs pahala, surga vs neraka, lelaki vs perempuan.... pilih lah dgn niat to please Allah swt semata mata..insyaAllah...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...