Halaman


Sabtu, 2 Jun 2012

Aku tidak mahu membenci!


Minggu lepas, tiba-tiba Frank hubungi aku, tanya aku samada mahu melibatkan diri semula dengan bdsm, sekurang-kurangnya play balik dengan dia. Dia ada dengar tentang perceraian aku, dia adalah kenalan lelaki pertama aku didalam bdsm yang terlibat dengan aku secara lansung.Lebih senang cakap, dia sebenarnya 'owner' aku yang pertama. Aku ambil masa sehari untuk memikirkan tawaran dia. Aku tahu dia nak aku, disebabkan aku punya lokasi dan aku juga tidak ada hubungan dengan seisapa buat masa ini, lelaki.

Ironinya, dalam masa yang sama, seorang teman ditempat pejabat bertanya aku samada aku mahu mengikut usrah ditempat dia.

Dua panggilan,

Satu keputusan.

Frank: Ala..you need this, I want to do that as a favor, it will make you happy while get through all this thing.

Saat tu, aku dah tahu. Frank dengan muslihat dia. Awal permainan cuma akan secara ringan dan tidak melibatkan minda atau pun terlalu fizikal. Tapi kemudiannya, dengan sikap aku yang rapuh, dia akan mudah menjerut. Frank dan aku satu daerah, aku sahaja yang aktif dikawasan ini, Frank nampak masa depan, bagi dia adalah satu pembaziran andai dia tidak mengambil aku. Melalui aku, dia dah kenal dua orang perempuan yang akhirnya salah seorang menjadi milik dia. Tak cukup satu, lelaki.

Sehari selepas itu, aku beri keputusan. Aku dah tak terlibat lagi. Mulanya aku tolak dengan baik. Entah macamana, akhirnya kami bertengkar. Mungkin ego dia tercalar dan dia mudah berang. Lelaki.

Biarlah, sekurang-kurangnya lelaki durjana yang pernah rosakkan jiwa aku ni boleh berambus dari hidup aku. Aku perempuan beb, kau tengok aku kasar dalam percakapan ke, apa ke, kau tengok aku tak pandai berlagak macam perempuan ke, jiwa aku tetap lemah, tetap mudah terpedaya, konon..untuk kebaikan aku. Bukan itu untuk nafsu kau? Ahh..lelaki!

Aku tidak mahu membenci lelaki. Tuhan tolong temukan aku dengan lelaki yang baik, untuk itu.

1 ulasan:

  1. masa sesi..........x pakai pape ker

    ke pakai baju getah hitam berkilat tuh,macam catwoman?
    sexy tuh...............hehehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...