Halaman


Sabtu, 30 Jun 2012

Topi hitam si Masokis



Waktu aku kecil dulu, aku sering dibebel oleh abang kerana aku adalah seorang yang amat negatif. Dan abang yang selalu cuba merawat sifat aku yang satu itu. Tapi seperti biasa, hidup diteruskan dan abang punyai keluarga sendiri sejak aku meningkat remaja, dan raksasa kecil bertopi hitam ini kini menjadi malaikat gelap pula.Haha.

Kalau aku menulis, segalanya sayu dan amat masokis. Kalau menonton filem, aku amat puas bila menonton filem yang hujungnya menyeksa watak utama sepuasnya.

Dan dalam bdsm ya, anda pasti tahu apa role aku yang sebenar. Wajarkah aku perkenalkan bdsm didalam blog ini. Cukuplah kami punya laman kami tersendiri, yang difahami oleh kami-kami juga.

Aku menjadi orang paling impact apabila aku dalam keadaan amat tertekan dan kecewa. Dan selalunya benda ni bukan aku yang minta, benda mudah datang pada aku.

Namun sebagai si pemakai topi hitam, aku selalunya akan nampak banyak perkara sebelum ia berlaku, apa yang orang paling harap ia tak berlaku, selalunya telah berada difikiran aku dulu, cuma nak menghadapinya tak semudah membayangkan.

Deanna benci tabiat aku ini, kerana ia menyebabkan aku sukar untuk percaya orang yang hampir dengan aku. Kadang-kadang aku lebih mudah percaya orang asing, kerana orang asing itu selalunya tidak akan mencederakan aku terlalu dalam.

Ya apa khabar Deanna, dia sibuk dengan study, dan aku pun sudah tidak mahu memulakan niat untuk mengganggunya. Kata Deanna aku unbelievable naughty, jadi kalau aku mula susah nak berhenti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...