Halaman


Rabu, 6 Jun 2012

Syahwat seorang perempuan

Nafsu itu amat besar. Beberapa hari yang lepas, aku bercuti dan aku sebilik dengan sepupuku. Gadis remaja yang baru meningkat naik. Cantiknya lebih dari amoi cina kedai hotlink yang aku selalu usik. Tidur dengan dia, sebilik dia, melihat dia memakai baju malam, dengan paha yang gebu.

Berat.

Memang berat, berat tak berat, sampai aku mesej Sya yang aku gersang. Tergelak dia, sambil bertanya kenapa aku tidak menghubungi Deanna. Aku tahu, kalau aku hubungi Deanna, bermaksud memang aku menempah maut. Pastinya Deanna akan mengajak aku melunaskan nafsu. Sya pula aku tahu, tidak akan mengizinkan aku menyentuh dia kerana dia bukan milik aku.

Dahlah, aku telah berjanji tidak mahu melunas dengan tangan sendiri. Sengsara.

Syahwat ni amat jahat, dengan saudara sendiri yang masih remaja pun nak membuak. Susahnya Ya Allah.

Aku teringat seorang Master (Dominan dalam pengamal bdsm) pernah memberitahu aku, andai aku nak matikan nafsu, letakkan ais dibahagian belikat atau tengkuk. Tapi jangan buat selalu, nanti merosakkan kesihatan. Tak berani pula aku nak buat.

Masa ni aku memang hampir tak kisah dah aku rasa, kalau perempuan depan aku, memang aku lenjan betul-betul. Memang hati aku tergerak nak telefon Deanna. Tapi, aku tanya diri aku balik betul ke aku nak, betul ke aku nak ajak Deanna balik. Dan Deanna pun ada hati dan perasaan, bukannya hamba sex aku. Walaupun aku tahu dia memang akan rela jadi hamba sex aku.

Banyak kali aku istighfar, depan aku ni bukan orang lain, tapi saudara aku yang membesar didepan mata aku. Dia hormat aku sebagai saudara yang lebih tua. Haiih..setan betullah.

Jadi, usaha aku, aku cuba jaga solat sepanjang aku kena duduk sebilik dengan saudara aku tu. Mengaji sikit, biar hilang setan kat kepala aku ni. Kalau orang lelaki, gersang boleh minta kahwin, aku ni dahla perempuan, tak sanggup lah aku nak buat drama "encik tolong nikahi saya" dahlah bukannya cun macam pelakon pun. Dan aku tahu, aku kena sentiasa berusaha untuk tidak beri peluang pada diri aku untuk hubungi Deanna.

Ah..syahwat..syahwat..kenapa kau hinggapi aku.

3 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...