Halaman


Isnin, 11 Jun 2012

sayang,saya masih disini.

semalam, aku jumpa deanna,akibat masalah keluarga,dia amat murung dan sedih. aku cuba mendengar apa sahaja yang diluahkan. aku tahu aku tidak lagi sentiasa disamping dia,dan kehidupan dia tidaklah mudah untuk dilansungkan kini.

dia:awak tak ubah apa yang awak tekad haritu kan?

aku mengangguk. sambil aku bisikkan kata semangat pada dia dan meminta dia menjaga dirinya. dekat,aku mendekatkan bibirku kedahinya. dia hampir cuba menepis.lembut.

dia:you said you no longer have feeling towards me.
aku:you know if ever said that its because i have to. its still there ..but i cant.
dia:because you start hangout with sya?
aku:you know me,i said i have to..not because i have someone,its because..sesuatu yang mencipta i.
dia:HE knows both of us still are virgins.
aku: but..still..ah..i had explained.but,dear..i still..care.my feeling towards you never change.

dan dahinya kukucup. dia senyap. aku yahu suasana hening. tanda kerinduan itu masih ada.

1 ulasan:

  1. Beruntungny jika punya kekuatan sperti ini...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...