Halaman


Isnin, 28 Mei 2012

LGBT tak salah, tak dosa.

Minggu ni aku asyik keluar dengan Sya, benar kata Deanna, akhirnya aku akan tak boleh elak keluar bersama Sya. Ya, aku nak elak, sebab aku sedar aku ada hati pada dia, dan bila aku dengar dia keluar dengan orang lain, aku selalu mudah berang.

Tapi aku fikir balik, aku boleh elak benda ni, nafsu tu boleh kawal, selagi aku tak menyentuh dia dengan niat nafsu, apa salahnya aku kawan dengan dia, kami muhrim pun. Dan dia pun aku tahu hati pada orang lain, jadi selamat.

Sya bagi tahu aku, salah seorang rakan kami rupanya bersuami. Okay, ayat agak janggal. Aku ternganga juga mendengar. Di FB senget, kawan ni gembira sangat dapat baby, tunjuk gambar baby, mati-mati aku ingat anak angkat, sebab kawan ni ada partner, dan mereka pasangan terhangat di FB. Sekali bila Sya sebut anak lelaki itu adalah anak kawan tu sendiri, aku ternganga, dapat mana sperma? Wakaka. Rupanya dia isteri bagi seorang lelaki. Dan itu bukan anak pertama dia, anak ketiga. Apa neraka ni? (what the hell)lol. Ini kes curang ni. Kalau kau perempuan, suami kau ada pasangan lelaki lain...ap[a perasaaan kau?

Benar, aku bukan baik sangat, masa dengan si kurus dulu aku hampir juga curang, tapi disebabkan aku sedar perkara ni, kerana itu aku minta pisah. Si kurus tak dapat menyintai aku, tak dapat jalankan tanggungjawab dia, jadi kemungkinan untuk aku curang adalah amat tinggi, walaupun aku tak nak dan amat sedar dosanya, tapi aku juga bukan malaikat. Sekali aku curang pada sikurus entah berapa lama aku nak makan rasa bersalah aku.

Ada orang pernah cadangkan aku, takyahlah berpisah, buat je hal aku. Tidak, aku ni dah lah dosa banyak beb, sembahyang pun kekadang sehari ada juga tak cukup, dengan mak ayah pun bukan solehah sangat, nak tambah dosa ni lagi, mati aku nak jawab kat tuhan macamna? dahlah jadi anak belum tentu tak derhaka, kau nak tambah jadi isteri derhaka? walaupun sikurus tak dapat jalankan tanggungjawab dia, tu dosa dia dengan tuhan, ni kes derhaka aku tuhan tetap failkan, tiada alasan. Dahla aku ni biseksual, nanti bukan sahaja curang dengan perempuan, dengan lelaki pun belum tentu aku malaikat.

Pendapat aku, kau dilahirkan sebagai lesbian ke, gay ke biseksual ke apa ke, tak salah selagi kau tak turut nafsu. Kau ingat orang gay lesbian ni saja-saja nak bernafsu dengan dengan kaum sejenis? Nafsu tu macam nafas, ia datang bila-bila masa, kawal dengan tak kawal je. Macam orang normal bernafsu dengan perepmpuan atau lelaki, macam tu juga kami. Kadang-kadang rasa nak hempas kepala kat dinding, apsallah, aku ni perempuan tapi kalau tengok perempuan mula lah terbayang benda yang boleh tembus baju yang dipakai. Nampak perempuan pakai skirt, aku dah terbayang apa nak buat. Itulah nafsu. Jadi nak taknak kena kawal sajalah.

Pernah aku tanya pendapat orang, kalau setakat berkucupan, salah ke? Kalau cioum french kiss tu, salah ke, mungkin kat situ ada sikit salah sebab kau turutkan nafsu, tapi yang menentukan kau confirm dosa, ialah bila kau mula membuka aurat pasangan mu, selak skirt, buka butang baju dia, tarik baju dia, buka celana dia..dan seterusnya la, kang aku cerita lebih, aku pula yang panas....hahaha..ni pun dah terbayang. Dem..ketuk kepala sikit.

Tapi, satu je, jangan banggalah dengan dosa. Kalau kau dah berdosa. Memang kita semua pendosa, dan bila kau berzina sesama jenis, jangan lah kecoh. Perogol pun kalau boleh taknak mengaku dia perogol di mahkamah.

3 ulasan:

  1. dapat dirasakan penulis sedang mencari kekuatan.
    ada mcm2 jenis ujian dalam hidup ini. ujian sakit, ujian karenah rumahtangga, anak2 keluarga dsbnya.
    ujian seksualiti juga perlu dipandang sebagai satu ujian utk mencari keredhaan Ilahi. tanpa ujian, manakan nampak arah tuju hidup di sana kelak. kerana sayangkan kitalah Allah berikan ujian ini. Ianya bukan sesuatu yg sia2.
    memang berat berdepan dgn ujian nafsu kerana kita sihat. rugilah kalau dgn ujian ini kita tewas. teruskan berusaha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih pakcik AHP, benar rugilah kalau kita tewas. Tapi kadang2 tewas gak. hehe

      Padam

  2. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hàng mỹ từ dịch vụ order hàng mỹ hay nhận mua nước hoa pháp từ website nổi tiếng hàng đầu nước Mỹ mua hàng ebay ship về VN uy tín, giá rẻ.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...