Halaman


Sabtu, 12 Mei 2012

Sepi

Malam ni Zack dan partner dia datang kerumah, Zack akan pindah minggu hadapan, partner nya dah dapat kerja dah. Hari ni kami balun 3 movie, dan sempat juga aku tinggalkan mereka sekejap sebab member aku ajak aku ke fast food.

Balik tadi, aku belikan mereka nasi lemak, merekan mainkan pula filem 'Sepi' di pemain cakera. Lihat mereka makan bersuap, hati aku tersentuh juga, dahla menonton filem yang memang sedih ni.

Aku teringat, El, satu-satunya perempuan yang mengajar aku rasa dipunyai. Ah..El dah pun bahagia dengan partner dia, aku juga yang aturkan..sebab tak sanggup lihat dia terseksa apabila aku menerima lamaran si kurus.

Bila tidak dipunyai, ruang yang tinggal dalam diri kau hanyalah kesepian. Saat ni juga aku tak rindu sesiapa.

Berkali aku bercinta, akhirnya aku berkahwin dengan orang yang tidak menyintai aku, dan akhirnya aku seorang kembali.

Orang yang aku pernah suapkan makan adalah El dan Deanna, cita-cita nak suapkan makanan kat suami tak sampai pula.

Sekarang ni aku sedang cuba untuk tidak meninggalkan tanggapan yang buruk buat kaum adam dan juga perkahwinan.

Aku rindu untuke letak kepala diatas riba Deanna, sambil dengar ombak ditepi pantai. Sambil lihat awan yang cuma dihiasi bintang.

Tuhan, apa akhirnya kisah aku?

2 ulasan:

  1. :) Insyallah akan ada yg halal buat mu. Setiap kesusahan kita untuk berada di jalan yang di redai Allah akan di berikan ganjaran.. mudah2han

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin,terima kasih anonymous one,saya perlukan kekuatan itu.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...