Halaman


Rabu, 9 Mei 2012

Moga dunia berhenti berputar

Hidup aku sekarang, agak jauh dari apa yang aku dah tinggalkan, Deanna dat tak hubungi aku dan Sya juga dah senyap dari aku. Sya, kadangkala sukar juga aku nak elak, dia memang tak mahu aku sentuh dia, sebab dia amat mementingkan cinta, hati dia bukan pada aku, jadi apatah lagi membenarnkan dia dia disentuh ..tidak sekali. Tapi keinginan aku bila dengan dia, jangan cakaplah..hanya tuhan yang tahu.

Lebih-lebih lagi, kewangan aku sekarang tak berapa stabil, banyak mak ayah yang tanggung, nasiblah aku perempuan. Tapi bila dengan perempuan ni, aku memang tak gemar dibelanja,dah terbiasa..mereka adalah perempuan aku, bila bersama mereka, jadi...segalanya aku tanggung.

Dengan member BDSM pun, dah tak online, cuma seorang dua, sekadar teman. Dalam forum memang aku dah senyap, dah dekat dua bulan. Dah tak teringin pun ke forum lagi.

Kalau dunia berhenti berputar sekarang, aku boleh redha, sebab aku dah kurang buat maksiat.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...