Halaman


Khamis, 27 Jun 2013

Hati yang rumit

Semalam aku keluar bersama Adam. Dan pertemuan kami buat hati aku bagai kelam. Makan bersama dia dan dia yang membayar bil membuat aku rasa terhutang.

Sungguh aku tak gemar.

Aku telah biasa menjadi si 'lelaki', yang menguruskan semua.
Hampir sukar aku memandang wajahnya dalam pertemuan itu. Sukar juga aku berkata-kata. Ya, kami lebih banyak berdiam.

Dalam hati aku memohon..agar ada sepicing darinya yang buat aku bahagia. Tapi tidak muncul. Ah...hati ini dah terlalu biasa dengan gelak tawa gadis. Adam ini hampir tidak tahu dunia yang aku hidup.

Dan coklat ini sering menjadi hadiah darinya untuk pertemuan kami. Kali pertama dia meletakkan ditangan aku, katanya tanda kasih.

Tapi hati aku tiada untuk Adam. Dan aku tidak mampu memberitahunya. Kerana dia adam yang paling pernah mengasihi aku...

Note: kalian, doakan kejayaan program pertama kami. "Getting to near you".amin.

6 ulasan:

  1. Mudah2an program tu bjalan dgn jayanya.... :)

    BalasPadam
  2. sedapnya coklat.. mintak doa banyak2 dari Allah kak...doa supaya Allah bantu kita menjalani hidup di dunia ini dengan keredhaan Allah, sementara saja dunia ni..

    Akak fikir gini.. aku xdapat gelak tawa wanita di dunia..kerana berusaha mendapat redha Allah, kelak aku dapat gelak tawa bidadari syurga..yang berganda cantiknya..yang berdada montok dan berkulit gebu.

    Dunia ni sementara saja.. wallahualam.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...