Halaman


Isnin, 30 Mac 2015

Rasa paling aman

Sehari dua ni kami agak khuatir tentang perjalanan kem Hello Hijrah. Sebab ianya pertama kali diadakan. Dan aku pula terlibat sebagai salah seorang ahli forum dalam satu slot.

Aku dan husband menolong sedikit mengurusakn peserta dan sebagainya. Dalam perjalanan kami juga tidak tahu malam itu kami akan tidur dimana,samada resort ataupun dirumah.

"Tak apa yang penting kita bersama"

Entah macamana aku yang mengucapkan kata-kata itu. Dia senyum lebar. Sambil memandu.

"Tepat,itu dah cukup."

Aku tak pandai sangat meluahkan kata-kata. Kali ini terus dari hati.

Betul,satu anugerah apabila aku bercerita semua tentang apa yang aku pernah lakukan dan sedang lakukan dan akan lakukan,pada seorang lelaki berumur lewat 40an ini.

Dia menjadi penyokong paling setia,pelengkap paling sempurna,dalam setiap apa yang aku lakukan.

Kem Hello Hijrah, Alhamdulillah.

2 ulasan:

  1. You're in love! Cinta kerana Allah (swt), inshaAllah. (:

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...