Halaman


Khamis, 2 April 2015

Getting Near you 3

Alhamdulillah, kem straight struggle "Hello Hijrah" dah pun selesai.  Dengan jayanya. Walaupun kesempurnaan itu bukanlah misi dari awal, namun yang terbaik pasti dapat pada yang berusaha. Pengalaman baru juga buat aku dalam menjadi fasi dan terlibat dalam perkongsian buat pertama kali. Inshaallah sentiasa cuba memperbaiki.

Dan, tarikh dan tempat bagi kem untuk muslimat pula akan menyusul. Di facebook inilah promo yang diberi:

Sekarang turn mengumpul peserta untuk GNY 3 pula. Muslimat only. 22-24Mei 2015. Lokasi sebuah resort di Hulu Langat.Sesiapa yang berminat atau sangat nak pergi sebab terlepas GNY 1 dan GNY 2. Sila pm saya.

Tekanan untu mencari peserta selalu membuatkan aku putus asa setiap kali hujung pencarian peserta. Aku bukan social bug, sejujurnya. Kerana itu aku menyerahkan urusan peserta kepada rakan-rakan GNY2. Tapi inshaallah moga ada kebaikannya.

Sesiapa yang berminat, sila hubungi aku melalui email malaikatgelapdarkangel@gmail.com
Moga ukhwah fillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...