Halaman


Selasa, 24 Julai 2012

Lesbian kahwini gay, haram.



Sekarang macam dah jadi trend, lelaki gay mencari perempuan lesbian untuk dikahwini. Pertama, niat dah salah dan apatah lagi tujuan perkahwinan tu pun menyimpang. Dan lesbian pun tak kurang yang setuju dengan perkahwinan begini.

Bagi aku, haram kalau tak merancang untuk berubah. I made that mistake and I learned its a terrible mistake. Tapi, niat asal aku masa tu memang nak jadi isteri dan aku menyintai sikurus itu, cuma silap aku, aku ingat perkahwinan tu akan berjaya walaupun andai aku gagal merubah dia.

Andai sekadar nak tutup pandangan masyarakat yang anda homoseksual (gay/lesbian), bermakna anda orang paling hipokrit dalam dunia.

Kepada kawan-kawan senget, tolong jangan buat macam tu. Kalau lelaki tersebut tidak menyintai kalian atau kalian tidak menyintai, dan anda berniat nak simpan partner anda, tolongla jangan gatal nak menikah.

Dan yang paling best, ada yang kata kat aku, ala banyak dah terjadi, kahwin ni sekadar untuk mengisi borang, senang banyak benda rasmi dipermudah kalau kahwin, tapi bab seksual tu cari la partner memasing yang tak dapat nak dikahwini secara sah tu. Ni confirm korang cari neraka. Mempermainkan institusi kekeluargaan Islam. Lelaki kalau tidak memberi nafkah batin kepada isteri, haram. Dan fikir sendirilah, Kalau sang isteri bermain permainan batin ni dengan orang lain, tidak kira lelaki atau perempuang, tetap dikira curang.

Perihal anak.

Juga andai kalian fikir nak dapatkan anak melalui persenyewaan luar, tanpa kalian mencuba secara semulajadi, yelah apapun, undang-undang di Malaysia dan juga undang-undang islam tidak menghalalkan mengambil sperma lelaki yang tidak anda kahwini, sebelum tu fikir sikit apa yang akan terjadi dekat anak tu. Dan Islam pun memang tak menggalakkan persenyawaan luar, apatah lagi andai memang tanpa percubaan secara semulajadi.

Dan hubungan batin hanya sekadar untuk dapat anak, dalam hubungan suami isteri memberi kesan psikologi kepada isteri dan lelaki. Senang cakap la, seolah, kau tu berguna kerana ada rahim dan kepada lelaki..kau tu hanya berguna kerana ada sperm. Ianya membatalkan semua fungsi perkahwinan, dimana fungsi perkahwinan adalah untuk berkongsi kehidupan.

Perihal anak angkat.

Sedang perkahwinan heterosexual yang normal pun institusi keluarga boleh pincang, inikan pula yang sekadar nak menempel dimata masyarakat. Baik jadi penjaga tunggal. Tak merosakkan psikologi anak tu. Tu belum masuk kes pasangan homosexual yang ambil anak angkat. Derita anak tu menghadapi masyarakat kalian tak fikirkah? Kalian mungkin dah immune dengan pandangan masyarakat, tetapi anak kecil tu, bagaimana nak hadapi?


Masyarakat sekarang dah rosak, sila jangan jadi penyumbang kepada yang lebih teruk.

Apapun, andai anda berkahwin kerana ingin berubah dan tahu kewajipan anda untuk menyintai pasangan anda, teruskan, aku menyokong dari belakang, malah jika perkahwinan itu gagal sedang anda dah berusaha bersunguh-sungguh, sokongan aku tetap penuh, malah tuhan juga tahu.

Tuhan tahu, setiap nadi yang berdenyut, setiap dedaun yang terbang..semuanya tak lepas dari pengetahuan Yang Esa.

3 ulasan:

  1. CANTIK!!!

    DA, pakcik teruk dikutuk lgbt akibat entry terbaru. maklumlah pakcik gelmer. sian pakcik. hahaha...

    BalasPadam
  2. sabar pakcik ahp..setakat sepuluh dua puluh yg kutuk ke ..takper jgn risau..tu kat luar beratus orang sokong pakcik ahp.

    BalasPadam
  3. MGDA meletakkan haram kawin gay dgn les...ish2..sabar kak/adik yer...
    hukum tu..jgn wat men2....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...