Halaman


Rabu, 14 November 2012

Gari dan tali



Satu benda yang asli dan tanpa keliru didalam diri aku, aku dilahirkan dengan minat dan kecenderungan terhadap bdsm. Ini memang aku amat pasti, sejak sebelum aku baligh, entah samaada ia berkaitan seksualiti atau tidak.

Ada orang tanya, kenapa perlu aku nyatakan tentang ini.

Dua asbab.

Satu aku tidak dapat lari tentang ini, ini adalah aku. Keinginan aku pada perempuan..hanya berpusat pada cinta dan nafsu, tapi keinginan aku tentang bdsm..adalah seluruh hidup aku. Pernah orang berkata, aku berjuang sendirian dan cari redha Allah dalam keperitan, aku menganggap seolah seperti submission ku dalam bdsm. Secara tidak sengajanya, ya. Kerana konsep penyerahan (submission) dalam kesengsaraan ini ada dalam bdsm. Tetapi, submission ini lebih besar, dan tidak membuat aku bersalah, sebaliknya aku rasa lebih kuat.



Dua, aku telah lama tak masuk komuniti bdsm, kalau setakat kumpulan di FB tu, aku tak campur sangat, tidak bincang secara mendalam, di FB kumpulan-kumpulan bdsm nya lebih kepada macam 'Meat market' ..ayat perkenalan "Hi any Mistress here".. adalah terlalu biasa disana. Dimana, ayat ini kalau diguna di komuniti yang aku terlibat secara serius, memang user ni dah kena tendang. Lalu, dimana lagi nak aku luahkan tentang bdsm ni? Di blog inilah dan kadangkala sedikit biasan di FB. Aku tidak mahu jenguk di FL(akronim bagi website komuniti bdsm terbesar yang boleh dipercayai). Nasiblah aku dah buang semua gambar-gambar ku disana.

Dulu, aku seorang switch, iaitu submissive dan juga domme. Pada perempuan dan juga pada lelaki.

Sehari dua ini, bacaan ku pada "Fifty shades of grey" mengingatkan kembali diri aku tentang saat-saat dulu. Ada dua buah buku novel bdsm dalam simpanan aku. Buku-buku ni hanya dijual di Borders.

Siapa yang faham. Siapa yang tahu?

Setakat ni aku tak jumpa kawan-kawan yang berjaya berhenti. Akankah aku tewas seperti mereka? Pernah kawan menempelak aku, katanya kita mungkin akan berhenti mengamalkan, tetapi kita tidak akan jadi vanilla, tidak sekali. Kita cuma berhenti mengamalkan, tapi selagi darah mengalir, ianya tetap ada.

Kepada sesiapa bdsmers yang ingin berhenti, mari hubungi aku, berjayakah kita, hanya Allah yang tahu.

11 ulasan:

  1. ya hanya Allah yang tahu,

    maaf kalau salah komen tapi arituh baca dalam artike yang lepad BDSM ni boleh kan dengan pasangan yang halal.. jadi xyah berhenti cuma kena tggu pasangan yang halal.

    BalasPadam
  2. memangla..boleh. adeh..masalah nak cari yang halal tu laaaaaaaaaaaa.......................................smntara tunggu, ramai cari yang haram.

    BalasPadam
  3. insyaAllah tak lama lagi jumpa la tu.. ye dok AO?

    BalasPadam
  4. YA letakkan pergantungan kpd Allah.

    Sebab rezeki kita tak tahu Allah yang letakkan segalanya. Saya tak tahulah orang lain macam mana tapi saya sendiri berdepan dengan kepercayaan sehingga ada kala saya berputus harapan namun saya asyik teringat Allah kata doa, doa, kepada Dia. harap tu letak kat dia. malah dia begitu dekat dengan kita. Rahmat Allah lebih luas .. wallahualam.

    kepada Allah kita sandarkan semua ni.

    BalasPadam
  5. err, saya budak lagi, buleh tahu tak, bdsm tu pa benda? :D

    BalasPadam
  6. satu sebab : sabab
    dua sebab : sababain
    tiga sebab baru ..asbab

    BalasPadam
  7. oooh tq2. baru saya tahu, thanks beb

    BalasPadam
  8. saya tak faham dan tak tahu apa itu bdsm tp sy percya bile awk memeprkatakn nya untu berhenti emlalukannya pasti itu adalah lbh baik oleh itu sy doa agr awk teruskn usaha..kena kuta krn bile terasa hampir tersungkur igt da rasai lah betapa dekatnya Allah yang sentiasa bersama awak..raih la cinta Allah..moga awk kuat meneruskan perjuangan..tc..

    -MFM-

    BalasPadam
  9. Aku pon sama, mmg dilahirkan semulajdi tertarik dgn BDSM ni sejak kecik. Tp xpenah la sampai pi buat dgn org lain.

    Alhamdulillah, setelah berpuluh tahun pendam.. dpt kawen. Sembang elok2, dan aku intro kat wife aku psl benda2 ni. Tak bitau pon kat dia psl BDSM. Just ikat2, rantai, kunci.. slow2 la. Aku hepi sgt sbb tak sangka dia boleh terima sume benda ni :)

    Kalo kat Msia ni senang dpt gari, shackle sume tu.. dah lama aku order. Hehe..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...