Halaman


Ahad, 9 Oktober 2011

Unprogress

Ibu tetap suruh aku teruskan perkahwinan, walau ikut hati aku memang aku nak call off, tapi disebabkan semua ni duit mak dan ayah aku, aku tahu aku kena telan cakap ibu. Abah lebih tenang. Namun abah sakit sekarang, dan banyak pendapat abah tak diterima orang.

Along memang dah bengang dengan mamat ni, dah menyampah, and i believe he hate that guy more than i hate him.

Adik, tadi aku hubungi adik. Kata adik, memang lah geram dengar apa yang dia buat, tapi adik minta aku bersabar dalam masa 2 minggu dan jangan fikir apa-apa. Kata adik, kalau dia ni lelaki betul, dia akan hubungi aku. Adik minta aku buat solat dhuha setiap hari, minta kat tuhan tentukan apa yang terbaik, sehinggalah hari pernikahan nanti, kata adik.

Bangsat, hati aku hati perempuan, cepat lembut. By the way, nama kau dekat handphone aku sekarang ialah "pondan bangang". I hate you so much even i cannot see you name,you told me I should be a man, now fight me like a man. You want to marry me because of that stupid status, I will make your life as living hell.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...