Halaman


Isnin, 28 Oktober 2013

Aku bukan serangga

Awak, ya entry kali ni untuk awak. Yang sering tak lepas membaca blog saya. Awak yang manja. Awak yang comel. Awak yang sering risaukan diri saya.

Awak, awak kata awak minat Dark Angel. Dari dulu awak baca tulisan-tulisan Dark Angel.

Awak, akhir-akhir ni kita makin rapat. Dan saya makin takut. Takut sebab, situasi ini dah banyak kali terjadi pada saya. Saya dah banyak kali lukakan orang.

Dia tetap gadis yang terakhir saya sentuh. Itu janji saya pada tuhan. Selepas dia tidak akan ada lagi. Cukuplah, awak. Saya hidup resah dalam kenikmatan. Saya bahagia dalam raungan iman saya.

Tapi siapa boleh halang tentang hati. Kita tak pernah jumpa. Dan jujurnya saya takut untuk bertemu.

Awak, sebelum awak dah ada yang kecewa. Mungkin kerana keputusan dan janji saya pada tuhan. Tapi hati ni tak pernah pandai, dia tetap mengikut arus. Gembira disayangi, gembira diambil tahu, gembira dengan hawa yang comel.

Awak, jujurnya saya takut. Kelak awak saya lukai, dan awak terpaksa membunuh saya.

Saya dah dibunuh berkali-kali. Tapi saya tetap macamni. Hidup.

Awak kata saya sweet talker. Entah dari mana saya belajar kalau itu betul pun. Awak bukan orang pertama cakap saya macam tu.

Ya. Dark Angel memang jahat.

Tuhan, maafkan aku kerana banyak melukakan. Lindungi dia dimana saja. Tabahkan hati dia bila tiba waktunya. Syukur kerana meminjamkan dia buat aku, mengisi hari-hari lemahku.

Mungkin aku tidak akan menyentuh mana-mana hawa lagi selepas Deanna. Tapi hati?

Aku mungkin bukan serangga. Tapi aku mungkin racun.

6 ulasan:

  1. Maka sentuhlah aku. :D

    BalasPadam
  2. Kau ni puteri..tak give up lagi nk goda aku kan..

    BalasPadam
  3. tq so much for this entry... and tq so much for everything too... dont skip meals, its gonna cost u gastric again nnt.. do tc of urself. dun b too stressful. may u reach jannah..insya Allah~

    BalasPadam
  4. Mula2 aku suka baca blog kau...
    with all respect aku rasa kau sangat kuat sebab nk berubah...
    Tapi it took you soooo loongg dan bila aku baca..kau ni sebenarnya ikutkn nafsu...
    Slap your face and get back to reality...
    Jgn asek nk mengeluh kawal.nafsu....
    kau tetap lemah mcm perempuan normal..cuma kau dikawal nafsu...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...