Halaman


Ahad, 8 September 2013

Ujian yang satu ini..

Satu ketika aku hampir putus asa. Diam tak diam, aku ada membuka hati aku sedikit pada seorang adam. Namun entahlah, memang resam dunia mungkin, yang untuk mencari redha Allah itu tidak akan datang bergolek. Tapi yang Allah tak redha itu memang bergolek-golek malah menguji mu setiap saat.

Jujur aku katakan, aku masih menyayangi Deanna. Bila tak berjumpa, setiap saat aku mengingati dia, bodoh kah, patutnya setiap saat aku mengingati Sang Pencipta.

Semalam dua ujian melanda diri aku.

Digoda untuk menjadi yang halal, namun terikat dengan pelbagai undang-undang dunia. Digoda menjadi yang haram, dan hampir kecundang.

Moga aku diberi kekuatan, setiap saat.


6 ulasan:

  1. sebagai manusia kita ada kelemahan...
    take your time
    kenali diri sendiri
    tahu punca kekuatan dan kelemahan diri

    Semoga berjaya dan jangan terburu-buru :)

    amin..

    BalasPadam
  2. Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn............... :D..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...