Halaman


Sabtu, 11 Jun 2011

Padamkan semuanya

Aku perlu berhenti menghubungi atau menerima panggila dari mereka yang berada didalam sisi gelap aku. Sekarang tinggal dua orang. Yang lain aku dah putuskan. Dan yang aku putuskan tu adalah yang amat rapat. Bagaimana nak aku katakan pada teman tidurku, yang kini dah pun pindah rumah sewa, tapi masih kerap datang kerumah ku. Dan ex aku masih kerap cuba hubungi aku, itu tak jadi masalah, boleh saja aku tidak menerima panggilannya.

three down..another two to go

Dan yang dua ni...aku memang minta sangat pertoilongan tuhan.

Lelaki itu pula makin baik denganku, cuba mengambil hati. Sedang aku tak tahu apa yang akan ada didepan mata.

"Mistreated..misunderstood.."

Itulah yang selalu berlaku dalam hidup aku. Kesilapan-kesilapan yang aku buat, sering terpaksa kubayar dengan harga yang amat mahal. Entah berapa ramai yang menyalahkan aku kerana hati mereka yang hancur, sedangkan..hati aku ni, entah apa yang tinggal.



Lagu ni ada dua versi, video, "F***in Perfect" kesudahan klip ni memaparkan sadisnya kehidupan, versi "Perfect" pula adalah sebaliknya, dan aku gemar versi pertama, yang amat sinonim dengan hidup aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...