Halaman


Jumaat, 24 Jun 2011

Janji

Harini, seorang lelaki yang pernah hancurkan hati aku dan membuat aku tak pernah percaya lagi pada sang adam bermatian mahu aku berjanji..

aku:susah saya nak janji benda ni
dia: Tolong, tolong janji yang awak akan beritahu tunang awak, yang awak nak dia jaga awak, tolong settlekan sebelum awak kawin, bagitahu dia awak kawin bukan just for convenience.
aku: susah.
dia: Saya tahu saya dah pernah hancurkan hidup awak, sampai awak tak percaya dengan cinta atau lelaki, sampai awak sanggup terus saja dengan keputusan keluarga awak, tapi tolonglah, saya taknak awak hancurkan hidup awak pula.
aku: agh..rasa nak sedih pulak.
dia: awak nak nangis..saya sanggup dengar, nangislah luahkan semua.
aku: no way, takde nye saya nak nangis.
dia: saya kenal awak.
aku: i have to go ..nak masuk kerja dah.
dia: promise cepat, now.
aku: takder pilihan lain ke..kena gak?
dia: yes, you have to promise.
aku: okaylah...promise...urgh.

Alhamdulillah..dalam hidup aku, ramai yang doakan aku dapat lalui hidup ni dengan kuat,terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...