Halaman


Sabtu, 18 Jun 2011

Maafkan aku

Semalam aku slow talk dengan teman setidur ku, dia kini dah pindah kerumah sewa, tapi selalu jugalah balik kerumah aku. Dan hari minggu yang lepas dia agak terkejut apabila aku menolak dengan baik untuk "bersama' dengan dia. Panjang juga kami berbual. Sangkanya kerana aku dah bertunang. Masa tu aku sekadar mengiyakan, kerana tiada alasan kukuh yang ada dlaam kepala aku.

Lalu semalam, bila aku mengajak dia kerumah aku, dia tanya lagi..

"You are in celibate vow, right?"

Aku mengiyakan tetapi aku rasa aku perlu betulkan pandangan dia.

"Yes, but I do this not because of him"
"But you do this for the sake of that marriage right?"
"Not really, i try to do this because of God, even if we not married, I still will try this"

Dia agak terkesima, senyap dan keliru.

"I know I can't promise this, you know I had tried this once, and at the end am the one who broke the promise, so what am gonna say..is am trying..its not a promise, why should i promise to God if I don't know whether I strong enough to keep this promise"

Pertama kali, aku melihat dia sedih, sedih kerana aku.

'Am confuse, with this emotion.."
"Please, don't my emotion towards you never change, only this part, only this particular part"
"yes, I know..its not that I want to be fuck desperately, but..am confuse"
"AM still who I am"

Kami cuba meleraikan apa yang ada difikiran, ada juga dalam fikiran aku, nak langgar je apa yang aku dah cuba usaha, tapi sebenarnya tuhan banyak tolong, nafsu aku seolah mati. Akhirnya dia membuat keputusan.

"Okay..to make this thing easier..if you don't want to do, don't do, but don't make me turn on, once you make me turn on, you have to finish it"

Aku senyum...

"yes I will try my best"

Sekarang dia saja yang rapat dengan aku, tapi kadangkala aku bertanya pada diri aku, sanggupkah aku lepaskan semuanya kerana Tuhan?..ah aku masih lemah.

Aku faham, dia sukar nak definisikan hubungan kami tanpa seks, dimana aku nampak diri aku boleh teruskan hubungan kami tanpa perkara itu. Salah aku, kerana asalnya gadis ini adalah straight, aku yang menjadikan dia songsang seperti aku.

Maafkan aku

Another one to go...(hai..yang ni lagi kes berat..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...