Halaman


Selasa, 3 Januari 2012

Sexual to asexual

Setelah berbincang dengan dia, aku kini faham..aku akan derita. Dia tidak dapat menunaikan hak aku buat masa ni..dan entah buat masa bila lagi. Dan dia juga redha andai selepas 4 bulan, aku meminta perpisahan.

Lalu apa selepas perpisahan?

Dan antara masa itu, apa yang akan berlaku? akan bertahan kah aku? Bersendirian..aku mula teringat segala sentuhan, betapa aku dulu tidak perlu merayu untuk itu.

Aku bukan malaikat, dan seminggu sebelum aku diijabkabul, aku masih lagi bersama teman sekatil sesuka hati aku. Dan tiba-tiba hampir sebulan aku tidak menyentuh dan disentuh. Macam penagih dadah..yang tiba-tiba dimasukkan ke serenti.

Perasaan sendirian..dan sunyi mula menghantui aku. Perasaan putus asa pada tuhan mula bertamu kembali. Dan mengharap kasih pada orang yang tak sudi adalah paling sukar. Paling sukar.

Tuhan..pandanglah aku tuhan. Tolonglah aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...