Halaman


Sabtu, 21 Januari 2012

Biar cinta ini nanar

Biar cinta ini nanar, menggila. Kerana aku menyintai pada yang halal. Aku menyintai pada insan yang tuhan takdirkan untukku.

Hari ketiga perkahwinan kami adalah hari paling bahagia dalam hidup aku. Disentuh oleh seorang yang halal untuk aku.

Ya, aku nekad, aku aku akan berjuang untuk ini, berjuang untuk mendapatkan dia kembali..yang asal. Menyintai seseorang tanpa dicintai kembali adalah sesuatu yang paling perit. Namun aku tahu Allah maha mengetahui, dan orang yang aku cintai ini adalah orang yang telah Allah redha atas ku padanya.

Biar aku jadi Zulaikha, antara nafsu dan kehendak. Aku cuma mahu dia kembali kepada siapa dia yang sebelum ini. Kalau kehendak Zulaikha kerana nafsu, tapi aku ingin dia menjadi seorang yang bertanggungjawab, itu sahaja. Kalau cinta Zulaikha, Allah kabulkan, kenapa bukan cinta aku.

Memang, kawan, saudara mengatakan aku bodoh, dimangsakan. Tapi, aku yakin pada janji tuhan, sabar itu ada ganjarannya, jika bukan disini, dinegeri yang abadi.

Sekarang, aku cuma bertahan untuk tidak berlaku curang, berzina, dengan lelaki atau perempuan. peluang ada dimana-mana, dan menjadi insan biseksual adalah kutukan yang celaka.

1 ulasan:

  1. yes.. im here at this stage..
    and u know who i am

    im not plu.. but ive never condemn one who was plu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...