Halaman


Khamis, 29 September 2011

kisah cinta mee segera

Aku paanggil ini cinta mee segera kerana kisah ini yang paling indah, walau yang paling segera dan juga yang paling pilu.

Aku kenali dia awal bulan tahun ni, lama dah kami kenal, cuma tak berkesempatan nak jumpa. Dia kiranya jejaka paling kacak yang pernah aku berkawan. Dan dia juga dua alam seperti aku, pernah berkasih dengan sejenis, namun katanya dia cuma bercinta sekali dan dengan seorang sahaja, tidak pernah dia melakukan dengan bebas. Cuma kerana bdsm, dia ada juga buat one night stand. Kami berjumpa, dan terus rasa ada sesuatu antara kami. Namun sebelum kami buat keputusan untuk bertemu, dia ada menyatakan sesuatu yang menyentak hatiku, sebagai kawan saat itu, aku berduka untuk dia.

Kami dengan cepat menjadi amat rapat, dia selalu turun ke bandarku, dari tempatnya yang sejauh 6 jam. Dia baik, menyayangi aku hampir tak berpenghujung. Dan aku setiap kali berpisah, menjadi tak keruan, bila bertemu, seolah dunia ni hanya aku dan dia.

Tiga bulan..aku hampir buat keputusan untuk terima cinta dia dan berumah tangga, tapi..aku cuba fikir sewarasnya..

Dia penghidap ..penyakit yang ditakuti seluruh alam.

Akhirnya setelah satu pertemuan yang paling intim dan akrab, aku memberinya keputusan, yang kisah itu harus berhenti disitu. Dia terkejut, sedih, namun dia memahami. Beberapa malam, aku tidur dengan air mata. Buat pertama kali dalam hidup aku, aku dicintai lelaki..lebih dari aku menyintai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...