Halaman


Khamis, 15 September 2011

Inalillah

Hati kenapa merusuh sangat? Dua hari dia tak sms aku aku dah mula rasa tak kena, aku ternanti-nanti, tertunggu-tunggu, tuhan adakah kau letakkan sayang aku ni pada orang yang tak tahu hargai? Tolong ya tuhan, jangan lagi, aku tak sanggup nak hadapi, tak sanggup sangat, derita dah hati ni. Jangan disiksa lagi hati ini tuhan.

Hati, tolong jangan beri kasih ini pada dia, walau pun dia yang akan memiliki aku. Kerana kasih itu adalah racun, kerana kasih itu adalah harapan, kerana kasih itu amat pahit.

Tuhan, sudah lama tiada berita gembira buat aku ya tuhan. Aku dah lupa rasa gembira itu. Yang ada dihati ini adalah marah dan duka. Dan aku tertanya-tanya..sering, mengapa tidak kau halal kan insan mengambil nyawanya?

Okay, what the worst thing will happen if you commit suicide? Pedulikanlah yang tinggal didunia. Roh akan tidak diterima tanah dan langit, tergantung-gantung, jadi hantu. Seksa kubur lepas tak kena tu.. tapi diakhirat..akan diazab tanpa henti dengan cara kita ambil nyawa tadi.  Agak-agak tuhan nak pandang tak muka kita?

Inilah bila putus asa dah mula bersarang kat dada.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...