Halaman


Sabtu, 6 Februari 2016

Selamat ulang tahun sayang

Tahun ini akan masuk tahun ketiga. Dan tahun ini, kami akan mula untuk ttc,setelah tahu rawatan yang patut aku ambil sebagai pcoserian.

Dua tahun, dan dia selalu kata dia mungkin tidak dapat hidup lama, kami tahu bahawa hayat bukan milik kami. Tapi selalu aku pesan pada hati,hargai dia sewaktu kami masih disini.

Dan ..selalu katanya.

Abang akan cari awak disyurga setelah abang bayar dosa-dosa abang. Ya, kebahagiaan yang hakiki buat orang yang beriman ialah bertemu semula disyurga. Moga aku dan dia akan tergolong dalam golongan orang-orang yang hidup kekal disyurga. Minta yang positif,inshaallah Allah makbulkan.

Andai aku sendiri hingga akhir hayat nanti, moga aku istiqamah dijalan yang benar.

Deanna ada hubungi aku. Dan aku akan jadikan dia sebagai kawan. Boleh kah? Sedang ikatan kami dulu sangat kuat. Dia tak pernah rasa kami putus. Biarlah dia dengan anggapan itu. Aku, akan berlari hingga ke akhir.

Escape..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...