Halaman


Ahad, 17 Julai 2011

Dah perempuan tu..lemah juga

Dua hari lepas, aku terlibat dalam kemalangan jalan raya kecil. Kesilapan dipihak aku. Tapi kerasa masa tu aku panik dan diterjah oleh seseorang yang ala samseng jalan, aku agak trauma selepas kejadian.

Dan petang tu pula aku balik kerumah aku, yang tiada benda hidup. Ya, semua hamster dan arnab peliharaan telah ku beri orang.

AKu jadi lemah, sedih dan amat 'shaky'.

Makan meggi sambil menitis air mata, giler tak giler.

Rupanya itulah perasaan trauma, kau akan rasa sedih dan rasa tak berguna, dunia rasa zalim..dan kau rasa kau amat seorang. Masa tu kau rasa..kau tak mahu bangun dari tidur, dan kau rasa terlalu coward untuk hadapi dunia.

Dan kau rasa, kau amat sendiri.

Lelaki..kau tahu perempuan tu lemah, lalu kau gunakan kelemahan itu sebagai kesempatan. Pelindung apakah kau?

1 ulasan:

  1. i dont expect anyone to protect me. nobody owes us anything. be smart and take care of yourself. remember, some day we all die. kalau nak bergantung pun, bergantung lah pada tuhan.

    take care of yourself.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...