Halaman


Khamis, 21 Julai 2011

cinta manusia

Tuhan buktikan pada aku, cinta manusia amat hina berbanding dengan cinta kerna tuhan atau lebih agung lagi cinta akan tuhan. Carilah cinta walau ke hujung dunia..ia takkan seindah cinta pada tuhan atau bercinta kerana tuhan.

Bila aku menyintai dia, gadis yang tinggal serumah denganku 4 bulan lepas..hidup ni terasa indah je bila bersama...tidur sama..mandi sama...bangun sama..dan tah apa-apa lagi yang sama.

Tapi bila dah tak tinggal serumah, aku mula rasakan dia tiada bila aku perlukan...dan dunia aku bagaikan sepi...

Kemudian bila aku bertunang dan aku sedar aku dan dia tidak kuat rasa sayang, aku mula sedih dan bertanya apa yang aku dah lakukan pada hidup aku.

Dan harini aku sedar..cinta manusia...apalah adanya

1 ulasan:

  1. bukan perempuan sahaja. lelaki juga. mereka manusia. full of flaws. bukan hanya cinta satu persinggahan, not more, not less?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...