Halaman


Sabtu, 19 Februari 2011

Akan datang

Haritu aku berjalan dibelakang sebuah bangunan. Ada beberapa budak sekolah menengah berhampiran duduk melepak. Aku pakir kereta cantik je depan budak-budak tu. Dua orang budak lelaki bising-bising main kejar-kejar, tiga budak perempuan gelak-gelak. Lingkungan budak-budak tu dalam tingkatan 3 rasanya. Salah seorang budak perempuan tu marah pada budak-budak lelaki tu yang bergurau tak tentu pasal. Dan jawapan budak lelaki tu buat aku terkejut beruk.

"Kau jangan nak tegur-tegur aku, jangan kau bising-bising, nanti esok lusa kau menangis bila mak engkau mengandung sebab aku rogol"

Damn..terkejut saraf-saraf aku.

2 ulasan:

  1. kurang ajar! lelaki melayu tak boleh pakai! muda2 dah kurang ajar!

    BalasPadam
  2. Budak zaman sekarang..memang begitu..mengerikan..huishh

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...