Halaman


Khamis, 23 Mac 2017

Apa yang paling bererti?

Selalu rakan plu berkata,ada keinginan nak kahwin macam orang normal. Sebab nak anak.

Dalam aku fikir-fikir, memang perkahwinan dan hanya sepasang ni,boleh mengundang jemu. Ya, Allah belum rezkikan kami untuk dapat anak. Tapi jujurnya selain dari sedikit jemu dan orang lain yang kerap bertanya, aku sedikit pun tak gusar.

Kerana,aku rasa sangat cukup dengan dia. Seumur hidup manusia mencari cinta. Dan yang paling indah bila kau berjumpa insan yang mencintai kau, dan ianya tidak salah dimana-mana sisi pun.

Pergi bercuti, pergi kemana sahaja,kau tahu tidak perlu kau resah atau curiga, atau keliru samada kau berbuat sesuatu yang salah.

Cuma ya kadangkala kekuatan mental itu perlu, akan ada bisikan-bisikan mengatakan sebaliknya. Bukankah iblis itu tidak pernah berputus asa dan, dia tahu ini ujian kau yang terbesar.

Cukup.

1 ulasan:

  1. Dah 5 bulan tinggalkan girlfriend of 2 years sebab nak bertaubat. Tukar nombor, block fb. And not one day i dont love her. Not one second i dont miss her. Nama dia sentiasa ada dalam doa2ku.

    Last week I found out dia dah ada gf baru. Hancur luluh hati.

    Semoga dia diberi hidayah. Umur dah lanjut sangat dah masing2.

    Dan aku..masih mencari cinta Ilahi.masih usaha kuatkan hati..tambah iman..sungguh sukar perjalanan ini..tapi inilah ujian dunia yang sementara ni.

    Entah esok atau lusa...kita dikembalikan pada Allah. And we will die the way we live. I dont want to ruin that chance Allah has given me.

    I dont want to die a lesbian. I want to die in obedience. I want to die with imaan. I want to die with repentance.

    Aku doakan semua yg terlibat dengan dunia homo kembali kepada jalan yang benar.

    Ingat....dunia ni hanya sementara...seksaan kubur dan neraka adalah benar.. ganjaran syurga juga benar..

    Hari pengadilan juga benar....fear Allah...fear Allah..fear Allah....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...