Halaman


Jumaat, 3 Februari 2017

Twitter dan sayang

Sebenarnya aku tak suka sangat twitter ni. Sebab dulu aku tak pandai kawal penggunaan twitter ni. Twitter ni pernah jadi macam-macam hal. Sebab dia lebih pantas dari FB.

Tapi sejak akhir-akhir ni aku agak gemar menggunakan fb,terutama bila hati rasa kosong.

Well, dalam kesibukan kau rasa kosong, pelik kan. Yep, itulah yang terjadi pada aku.

Kekuatan tu kadangkala boleh hilang sekelip mata. Apatah lagi aku sedang agak down sebab seorang sahabat yang aku sayang mula mengungkapkan kata sayanh dan cinta pada aku. Dan soulmate akhirnya membuat keputusan meminta aku untuk block whatssap dan fb sahabat tu. Aku tahu alasan dan permintaan soulmate tu kukuh.

Kawan, aku sayang kau,jujurnya aku memang kawan kau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...