Halaman


Selasa, 30 September 2014

Datang dan pergi

Dalam hidup aku,aku tak ramai rakan. Ada rakan,aku kekal berkawan kerana aku hormati dan meminati cara mereka berfikir. Ada rakan,aku tetap berkawan kerana..tanpa sebab.

Manusia datang dan pergi. Dan satu waktu kau sedar dia ingin terus pergi.

Harini kau makan semeja, esok belum tentu kau boleh melihat walau sekilas saja.

Manusia berubah. Itulah yang pasti.

Dan ada juga, manusia itu sekadar hanya untuk dikenali bertahun-tahun hanya untuk ditinggalkan apabila kau benar-benar mengenalinya.

Aku rela buat-buat bodoh dari diperbodohkan. Banyak waktu aku akan berdiam diri apabila tidak bersetuju, namun aku akan tetap tak bersetuju bila menyalahi prinsip aku.

Benar,banyak kali aku tersilap. Namun aku manusia yang tak mahu terusan silap.

Aku boleh terus sahaja bersahabat dengan sesiapa andai kita faham erti kepercayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...