Halaman


Ahad, 15 April 2012

Kasih tak sampai.

Hingga sekarang, aku masih menyayangi dia. Dan kini setelah kami berpisah, aku terpaksa berdoa kepada yang Esa agar aku dapat membunuh dan membuang rasa kasih pada dia. Kerana dia tidak mengasihi aku.

Dua hari lepas, ada majlis. Dan dia ada. Hati aku rasa hiba. Dan bila terpandangkan adik angkatnya, aku rasa marah amat sangat.Sangat, sangat.

Okay, akhir-akhir ni, memang aku rasa kekurangan. Aku perlukan seseorang untuk dibelai. Ya, baru aku sedar, sesuatu pada aku. Sejak dari remaja, aku memang suka membelai.

Ya, tuhan. Tabahkan hati aku. Perjalanan hidup aku, memang agak sukar. Menyintai insan berkali-kali, tapi belum kau izin untuk menjadi bapa kepada anak-anakku.

Ya, tuhan berikan jua aku ketabahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...