Halaman


Selasa, 13 Mac 2012

hidup mesti terus

26hb, akan kemahkamah. Dalam pada tu, sikurus semakin membenci aku, dah kesumat hati dia membenci aku.Kami mula saling melukai dalam berkata-kata.

Dan sejak ke jabatan haritu, aku dah hampir menetap dirumah ibu.

Tipulah kalau aku tidak merindui dia, dan ada juga perasaan sesal ku dengan kata-kata yang aku hamburkan pada dia.

Tapi aku kena tekad, aku tak boleh hidup dengan dia.

Dan hidup aku sekarang, lebih berputar pada keluarga, Sya tanpa disangka menghubungi aku, dia baru saja putus dengan kekasihnya, Deanna..sibuk dengan urusannya. Deanna semakin serius dengan teman lelakinya.

Jadi..apalah yang mampu aku lakukan.

Kini..perkahwinan menjadi mimpi ngeri aku. Dan dunia berputas bagai vakum kembali..tidak berwarna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...